Saturday, March 16, 2013

putus ditengah jalan

ermmm, takpe laa anne. anggap je semua nie takde jodoh. nangis puas puas mungkin dapat hilangkan sakit hati dan sedih tuh. ntah laaa kenapa nasib macam nie kann. aku ingat dia yang terakhir. tak sangka dia sanggup nak tipu sebab nak kawan dengan ppuan tuhh. rasa loser giler. die tinggalkan aku sebab ppuan tuh jugak. kadang terfikir, aku nie ade ke dalam hati die selama nie? dia sayang aku ke selama nie? atau aku je yang sayang die? aku tau aku memg panas baran, memg kuat melenting, memg kaki jeles. tapi tuh laa diri aku yang sbenar. aku tanak jadi org lain. aku nak die trime aku seadanya. takpe laaa, bgos lagi jadi mcm nie sblom kwen. nanti dah kwen mesti die dah ceraikan aku.  salah ke klu aku jujur? aku nak die tau ape yang aku tak suke. bukan niat aku nak kongkong die. siket pon tak. aku just jeles. sgt sgt jeles die ngn ppuan tuh. aku bgitau pon sbb nak die tau aku tak suke dan aku tak bole nak trime die kwn ngn pouan tuhh. tapi ntah laaa, die lgi pilih nak kwn dengan ppuan tuhh. aku pon tak bole nak buat pe lagi. dorang kan ade time susah senang die. aku nie? salu je tkde jauh lak tuhh. kadang bile die ckp kwn die je salu ade time die susah senang, aku terasa gile sbb mcm aku nie tak berguna untuk die. aku tau aku byk kekurangan tak layak pon untuk die. takpe laa anne, jgn pandang kebelakang lgi k. yang lepas tuh biarkan je berlalu. ngis puas puas  untuk lepaskan semua. kadang ape yang kite rancang msti ade halangan. takpe laa anne. cri org kat sabah nie je k. takde laa berjauhan mcm nie. kena tipu pon tak tau. untuk u, i mintak maaf klu ape yg i buat nie bgi u salah. i mintak maaf slme nie i mrh2 u, pukul tampar u. hahaha, mesti u ingat i smpai bile2 kannn. tuh laa diri i. i tak penah nak jadi org lain. i tak akan pakse u trime prngai i. mungkin i bukan org yg layak untuk i. hope u jumpe org lain yang lebih bgos dri i k. lebih lembut dari i niee. pasnie tkde dahh 7E i. hehehehe, ape pon yg i buat slme nie untuk kebaikan kite k. i syg u .;)

1 comment: