Monday, December 24, 2012

Sayangku !

ehhh , dah terlalu lama tak update blog nie . Sangat-sangat lama tauuu , benda-benda yang tak patut dalam blog nie dah berjaya aku hapuskan . kenapa perlu aku ingat pasal perkara yang banyak menyebabkan aku mengalirkan airmata ? Now aku suka dengan kehidupan aku sekarang yang lebih tenang dan tak banyak masalah . Benda yang lepas biarkan berlalu , apa yang ada didepan mata HARUS aku hargai . Insyaallah kalau takde halangan tahun depan kehidupanku yang bujang bertukar status mejadi Isteri . Hewhewww , macam nak melompat-lompat keriangan . Nak kata gatal tuh tak kot , sebab bila fikir balik , ada baiknya jugak kawen awal-awal nie . Nak pegi mana-mana pon tak payah risau orang nak kata apa . Aku hak dia dan dia hak aku , so takkan ada orang nak kata apa lagi . Dia cakap kalau dah kawen nanti dia nak aku kerja sebab dia tanak aku jadi surirumah pastuh pegi rumah jiran keje mengumpat 24 jam . Haahahahaha , kolot betol kann dia ? Zaman sekarang nie mana ada lagi macam tuh . Aku nie lagi laaa , kalau dah dok kat rumah memang tak laa nak kuar dahh . bukan cara aku laa pegi rumah jiran pastuh mengumpat-ngumpat . Anyway, sayang I hope apa yang kita angankan selama nie tercapai . U pelengkap hidup I , U 7E I tauuu , u selalu dengar masalah I selama nie , U bertahan dengan perangai I selama nie , Tq so much sayang . Even sekarang nie kita berjauhan , I tak pernah ragu atau curiga dengan U tauu . Love u SAYANGG ! <3 p="p">

No comments:

Post a Comment